Account

Wat is een demo account?

Met een demo account krijg je toegang tot TIM. Het is de perfecte manier om kennis te maken met TIM. Met een demoaccount kun je niet boeken!


Hoe krijg ik een demo account?

  1. Ga naar travelinformationmodule.nl.
  2. Klik op ‘Maak een demo account aan’.
  3. Vul je gegevens in en klik op ‘Registreer’.

TravelAssist neemt zo snel mogelijk contact met je op.


Hoe maak ik eenvoudig en snel een account aan?

Als je TIM wilt gebruiken voor jouw reisbureau moet je je agentschap registreren bij TravelAssist. Neem contact op via het telefoonnummer 085-0471851 of mail naar info@travelassist.nl. Er wordt een account voor je gemaakt met persoonlijke inloggegevens. Met deze inloggegevens kun je alvast inloggen, maar het nog niet live gebruiken voor jouw reisbureau.


Wanneer kan ik mijn account live gebruiken?

Nadat je contact hebt gehad met TravelAssist wordt er een account voor je gemaakt met persoonlijke inloggegevens. Pas nadat de overeenkomst tussen jou en TravelAssist is ondertekend kun je volledig gebruik maken van TIM en reizen boeken voor jouw klanten.


Hoe kan ik inloggen?

Nadat  je agentschap is geregistreerd bij TravelAssist ontvang je inloggegevens waarmee je kunt inloggen op TIM.


Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

Controleer je inloggegevens. Als je daarna nog steeds niet kunt inloggen, mail dan naar tim@netmatch.nl.


Waar kan ik mijn vorige boekingen zien?

Klik op de knop ‘Geschiedenis’ in de topnavigatie om jouw boekingen te bekijken.


Waar kan ik mijn algemene instellingen en gebruikersinstellingen wijzigen?

Klik op de knop ‘Instellingen’ in de topnavigatie. Hier kun je de instellingen van je account wijzigen.


Waar kan ik mijn deposit instellingen wijzigen?

Klik op de knop ‘Touroperator instellingen’ in de topnavigatie. Hier zie je jouw depot informatie en de depot waarschuwingen.


Waar kan ik mijn login gegevens wijzigen?

Klik op de knop ‘Instellingen’ in de topnavigatie en ga vervolgens naar ‘Account’. Hier kun je de login gegevens wijzigen.


Waar kan ik mijn agentschappen wijzigen?

Klik op ‘Mijn agentschappen’ bij Instellingen. Je kunt hier de naam van je agentschap zien en de instellingen wijzigen.


Waar kan ik mijn ketens wijzigen?

Klik op ‘Mijn ketens’ bij Instellingen.


Waar kan ik BAS koppelen?

BAS kun je koppelen bij je accountinstellingen. Klik op ‘Account’ bij Instellingen.


Hoe koppel ik TIM aan BAS?

Klik op de knop ‘Instellingen’ in de topnavigatie. Onder het kopje ‘Koppel aan BAS’ klik je op de knop ‘Koppel’ om TIM aan jouw BAS-account te koppelen. Vul je filiaal, loginnaam en wachtwoord in en klik vervolgens op ‘Toestaan’.


Hoe koppel ik TIM aan mijn website?

Dit is helaas niet mogelijk.


Hoe start ik met TIM?

  1. Registreer jouw agentschap bij TravelAssist. Dit kan op verschillende manieren:
    – Mail: info@travelassist.nl
    – Bel: 085-0471851
    – Maak een demo account aan om een impressie te krijgen.
  2. TravelAssist keurt de aanvraag goed.
  3. Start met TIM