Algemene voorwaarden

Wat zijn de voorwaarden betreffende annuleren/wijzigingen?

Onze reizen worden scherp ingekocht, veelal op basis van non refundable componenten. Om die reden is een reis wel te annuleren, maar krijg je niet altijd (een gedeelte van) de reissom terug. Op het moment van annuleren kijken wij naar de verschillende componenten, om te achterhalen of er onderdelen zijn die wij nog kunnen annuleren, om vervolgens over te gaan tot restitutie. In de meeste gevallen komt de vlucht niet in aanmerking voor restitutie en het hotel wel. We kunnen je op voorhand echter geen garantie geven. Wij raden je dan ook aan altijd een annuleringsverzekering af te sluiten.


Kan ik na boeking de persoonlijke gegevens nog wijzigen?

Wijzigen kun je doorgeven door een e-mail te sturen naar info@travelassist.nl. Wij gaan de wijziging doorgeven aan de betreffende accommodatieverschaffer/vliegmaatschappij etc. Eventuele kosten worden doorbelast.


Is het na boeking nog mogelijk een persoon bij te boeken?

Dit is helaas (nog) niet mogelijk.


Kan ik een naamswijziging doorgeven?

De namen op de reisbescheiden dienen overeen te komen met de namen zoals vermeld in het paspoort. Verkeerde melding bij boeking kan reden zijn tot naamswijziging. Achteraf een naam wijzigen kan door contact op te nemen met TravelAssist via 085-0471851 of door een e-mail te sturen naar info@travelassist.nl. Eventuele kosten worden doorbelast.